Det bränns..

..i halsen. Usch usch usch !
Oj, vad besöksstatistiken gick ner när man slutade uppdatera. Det är en lite mindre bra period för mig just nu, men sånna behöver man ibland.
Känns inte direkt som att man vill skriva så mycket personligt här. Det misstolkas alltid och sen finns de som står mig nära som läser här..och de frågar inte så mycket när vi ses, de verkar tappat intresset. Bara för att de tror att allt de behöver veta står här. Men så är det självklart inte. Inte just nu iallafall.

Jag har nästan tittat på alla X-men filmer, förutom den fjärde och senaste. Mer än så orkade jag inte.
Tog mig till affären och köpte frallor och halstabletter. Har typ inte ätit någonting idag, det har inte funnits någonting jag är sugen på. Men så är det väl när man har ont i halsen.

Om en liten stund kommer mamma förbi och hämtar mig. Ska göra henne sällskap när hon storhandlar.
Ska väl byta om och sätta upp mitt rufs :P

Det är en sån här dag som man vill ha svar.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0