Dags att ge sig

Oj, egentligen är detta ganska sent för mig som ska upp tidigt.
Dock har jag faktiskt sovmorgon imorgon...enda till kl.7 ..haha :D

Hela dagen har i princip spenderats på balkongen med min bok =)
Fasen vad varmt det varit..helt underbart. All denna värme kommer tydligen leda till åska i helgen..helt underbart ! =)

Längtar faktiskt till imorgon..inte för att det ska bli kul att få jobba på ett nytt ställe..utan för att jag vill ha tisdagen överstökad nu. Måste försöka hälsa på pappsen också =) och I..henne vill jag träffa snart.

Men nu har jag äntligen slitit mig från boken..började läsa på den fjärde för inte så länge sen :)

Kommentarer
Postat av: Valle

Har du fått tredje boken än ? :)

2009-06-29 @ 13:48:34
URL: http://zeller.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0