Är nog lite piggare nu

Det känns lite löjligt att acceptera hur min kropp reagerade igår, men det var så himla konstig känsla.
Ibland blir man bra fascinerad av hur kroppen fungerar alltså.

Satte mig i solen en stund, men det blev så jäkla varmt där efter ett tag och jag kunde inte hitta ett sätt att ligga skönt så att revbenen inte skulle ha ont. Ville inte sitta för länge heller, då jag inte kan ligga på mage som ni förstår, vilket skulle leda till att min "bränna" skulle bli ganska ojämn...inte snyggt !

La mig sen lite halvdöd i soffan och kollade på film..läste lite i boken..som jag snart läst ut som sagt :P
Det går alldeles för fort !
Sen kom min bästa mamma hem med kinamat :D Sen gick vi promenad till sjukhuset för att hämta min lilla cykel =)

Om en stund ska jag till affären och handla lite inför imorgon. Förhoppningsvis skickar ingen hem mig imorgon så att jag kan få jobba hela dagen :P

Sen fort i säng =)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0