Ändrade planer inför nästa vecka.

Hej och hå =)
Hamnade framför Sims3 och har även försökt städa undan lite kläder och sånt, men så svårt att göra det ibland.
Jag har så svårt för att hänga in använda kläder, men om de är inte smutsiga nog att hamna i tvättkorgen.. :S Får försöka hitta en plats för de någonstans :P

Min arbetsledare hos sommarjobbet ringde nyss och berättade lite om jobbet , ändå rätt skönt att slippa börja 5-6 hela sommaren som de andra 4 somrarna jag jobbat där. Men det kommer bli sjukt tungt. Var på samma ställe förra året och då hade jag S där som gjorde alla mina dagar. I år har jag inte henne här :/ , men jag får tänka.."pengar, pengar,pengar"

Men hon frågade också om jag kunde tänka mig att börja jobba redan nästa vecka, fast då kommer jag att börja kl.6 varje morgon :( Haha , så synd om mig.
Dock är jag ledig på tisdag eftersom jag ligger på sjukhuset då över dagen, usch det är inget jag längtar till om jag säger så.

Nu ska jag dra och handla lite med mamma, dra till systemet och fixa till imorgon :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0