Andra dagen i juni

Då blev det spöregn och tråkigt ! Hoppas det slutar sen så att jag slipper det där när jag drar till skolan !
Tänkte hämta min analys, är så nyfiken på vad han skrivit för kommentarer :) Tänkte att jag skulle ta en sväng förbi min far också om han är hemma, lillebror är ledig från dagis idag :D

Igår hann jag aldrig uppdatera, internet krånglade och sen orkade jag inte hålla mig vaken mer.
När jag hade solat klart så åkte jag upp på stan med I och tog en runda där och en glass :)
Sen köpte vi med oss lite kinamat och snackade massa skit och minnen, bra som dåliga. Riktigt trevligt !

Nu ska jag göra lite gröt och mysa lite under en filt till något avsnitt :D

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0