Trötta kroppar

Godkväll =)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men känns ändå som att jag gör det :S Haha
Imorse var det svårt att gå upp, var nära att jag somnade om utan att ställa klockan eller så. Men det hela slutade med att jag tillochmed var för tidigt på jobbet.

J's sista dag med oss :/ Inte alls kul ! Kommer faktiskt att sakna henne ...Flummiga stunder och skratt.
Men jag har iallafall min andra kollega som ska jobba med mig i två veckor till nu. Vad skulle jag annars göra? Vi gar lovat varann att inte bli sjuka eller så, så att vi får jobba själva eller med någon annan..Haha så söt.
Fick krångla med schemat..så idag slutade vi kl.4..men imorgon kommer vi att få köra på som fan för att hinna sluta i tid utan att vårt sista ställe ska behöva lida för att vi jämt är där en halvtimme innan de stänger.

Har inte gjort så mycket idag...har mest läst faktiskt =) Myst i soffan medan regnet har smattrat här utanför. Myspys !

Men nu är jag riktigt trött ! Så ska skynda mig ner i säng nu, så att jag kan få sova mina 8 timmar som jag behöver.
Riktigt skönt med fredag imorgon ! Sovmorgon är det enda jag tänker på.. Få tillbaka all energi jag tappat och försöka få min rygg att sluta ömma så att den inte pajar nu.

Men men..mina ögon samarbetar inte längre så.. Godnatt ! =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0