Torsdag

Åh fy satan vad det är kvavt ute ! Det är så fuktigt i luften just nu, så det skulle faktiskt inte sitta så illa till med lite regn eller tillochmed åska, så det släpper lite.

Stack till jobbet där vid 6 och jobbade ett par timmar innan det var dags att dra vidare ut vid travbanan =)
Men där blev vi klara rätt snabbt så slutade väl vid halv 11 eller något, men får betalt till 14 ;D Inte illa !
Så jag gick över till farbror och hängde där i stallet och klappade på hästarna =)
Efter en stund kom pappa, lillebror och kusinerna, alla skulle kika på den nya hästen som de hämtat. Riktigt fin !

Så jag hakade på pappa hem och busade med lillebror, bara en vecka kvar sen drar vi ju på semester en vecka. Oj oj oj vad lillebror kommer få bli kittlad ;D Dock är han trotsig som fan nu..så man tröttnar tyvärr snabbt.

Men nu sitter jag här hemma igen med glass och en cola, allt för att bli svalkad :P
Ska väl ta och läsa lite i boken.
Fick låna en massa filmer av pappa också som jag tänkte roa mig med i helgen :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0