Torsdag

Vad tråkig man blir när man i princip bara jobbar, äter och sover. Men sånt är livet..just nu iallafall.

Jobbandet gick väl helt ok idag ! Blev att jag fick jobba övertid idag med, men imorgon ska jag banne mig ta sovmorgon ! Bara för att jag vill ! Haha ! Men jag har inte så mycket att göra på mitt första ställe imorgon och jag tjänar ingen tid på att vara för tidig på andra stället eftersom min kollega inte är där.

Känns konstigt att säga det, men imorgon har jag sovmorgon till kl 7, haha. Jag som tyckte att det var tidigt att börja 8 förr .. :P Se så duktig man kan bli.

Efter jobbet så drog jag över till I en sväng och pratade lite. Men vi båda var två trötta själar, men vi sågs iallafall en stund =)
Så nu ska jag käka lite och ta mig en dusch. Sen blir det väl läggdags där om ett par timmar. Är riktigt trött. Man känner att det är fredag imorgon, fasen så skönt det ska bli. Förhoppningsvis får jag sluta som jag ska imorgon, men vågar inte lova mig själv det.

Så godnatt =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0