Tisdagen blev inte bättre den..

Haha, hann inte se klart hela filmen innan ögonlocken började dra sig neråt. Innan kl.20 så sov jag som en stock..

Så imorse var jag ganska pigg faktiskt, så jag jobbade på rätt bra och hade lite att göra. Drog sen iväg till nästa ställe och tjuvstartade lite innan min kollega kom dit. Sen tyckte vi allt att vi förtjänade några extra minuter på lunchrasten som vi inte ens tog igår till att börja med. Så vi cyklade till McDonalds och svullade i oss lite.

Sen fick vi stressa och när klockan var 3 så drog vi till nästa ställe, där det inte fanns några grejer plus att de stängde 4 så vi fick iallafall inte vara kvar där. Så egentligen jobbade jag inte den timmen jag jobbade i övertid..sjukt onödigt.

Så vi får åka dit imorgon istället, då en tjej kommer och hjälper oss..för imorgon har vi ytterligare ett ställe.
Haha ja ni fattar..övertid räknar jag med, iallafall denna vecka. Så nu vill jag att veckorna ska gå fort så att jag kan få plugga mig trött istället =)

Om en stund så kommer mamma hem och då ska vi upp till Kilsbergen, hon ska kolla efter kantareller. Fan vad gott !
Kanske kikar in här senare om jag inte deckar någonstans :P

Btw..H&M katalogen för hösten..åh vad pepp det känns då?! Tackar ja.. :/

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0