Sovit ut

Höll mig vaken rätt så länge ändå igår. Tittade på två filmer innan jag hamnade i sängen.

Tittade först på Into the wild som var en helt okej film ! Baserad på en verklig händelse, vilket gjorde att den blev lite bättre.
Efter det tittade jag på Arn - Tempelriddaren som också var rätt okej ! Tänkte se den andra senare idag.

Vaknade så sent som 10 idag..förstår inte hur jag kunde sova så länge..måste ha varit väldigt trött !
Ska städa lite bland det som tvättats och sådär. Har en massa papper som jag måste få ordning på osv.
Visst låter det kul ?

Har knappt haft tid och ork att packa upp allt från västkusten. Ja allt är bara en enda röra här hemma :P

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0