Söndag

Hej på er !
Sov som en stock inatt, men fastnade i boken så det blev sjukt sent för mig inatt.
Så bestämde mig för att bara sova några timmar så att jag kan somna tidigt ikväll.
Imorgon återgår man till vardagen igen..gå upp kl 5 varje morgon :/
Men det är bara fem veckor kvar, sen blir det lite ledig tid innan skolan börjar.

Jag har just nu två kurser av tre antagna som jag väljer mellan. Men det jag har lite tid till på mig att fundera ut det.
Dock ska jag hitta en lägenhet för de månader som jag lämnar staden för, men det får jag lösa..flytta dit ska jag iallafall =D

Annars har det inte hänt mycket idag..har läst läst och läst..handlat , ätit, lyssnat på massor av musik och har nyss kommit ut ur en dusch =)

Om en stund så ska jag dra på en film och sedan sova =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0