Söndag

Vad fort helgerna går förbi.
Imorgon är det redan dags igen att jobba och slita. Veckan som kommer, kan se ut som veckan som varit.
Men på mitt första ställe så kommer det att vara rätt lugnt, så jag tror att jag kommer att unna mig sovmorgon hela veckan. Typ börja kl. 7 så att jag kan sluta samtidigt som mina kollegor, utan att behöva jobba övertid. Vi får se.

Igår såg jag på Arn 2, men den var inte alls så bra. Visste redan hur det skulle sluta, men böckerna slutar väl inte ens där? Mm, lite surt blev det.
Orkade iallafall inte se på en till film efter det, så satt här och snokade runt lite innan läggdags.
Idag ska jag inte göra ett dugg..ingenting vettigt alls :P
Tycker jag gott att jag kan få göra :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0