Småhandlat

Orkar inte lägga upp bilder på det just nu, men kanske imorgon?`
Ska nätshoppa lite efter jobbet imorgon, så =)

Ja, jag lämnade in min Ipod iallafall, så vi får se när jag får tillbaka den och vad det var för fel.
Saknar den redan ! Idag när jag cyklade till jobbet utan den, så kändes det inte alls lika hurtigt :S
Men självklart så blev det en sväng runt på Marieberg när vi ändå var där ute.
Så köpte en oversize sweater och converse-skor =)
Ska leta lite mer kläder på nätet, sen har jag ju en helg nästa månad då jag eventuellt kommer shoppa med S när jag är i Karlstad och hälsar på.

Har även ringt på fler lägenheter..håller tummarna !

Men nu ska jag äta lite kvällsmat och sen blir det att sova =)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0