Slow day !

Ja ni , min dag har inte varit speciellt händelserik om jag säger så..men det förstår ni kanske ?
Jag tog cykeln till affären istället. Det var så varmt,kvavt och jag hade inte fått så mycket ork tillbaka, så kände inte för att gå. Så jag hämtade ut mitt paket och passade på att handla lite yoghurt och frallor.

Sen har jag i princip gått mellan att småäta mig till energi och ork och läst i boken jag hämtat ut.
Har snart läst ut fyran på engelska..men jag skippade den ändå och började att läsa trean igen, fast på svenska.

Nej nu ska jag fixa mig inför läggdags, imorgon är det dags att gå upp kl.5 när klockan ringer. Men det är bara två dagar och sen helg :D


Ytterligare tre stick..+ 4 på magen + 2 på armen efter blodprov och dropp.
En liten nåldyna .. :P

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0