Slitig måndag

Ja fy satan ! Började 6 imorse och klev in genom dörren för knappt 10 min sen.
Värmde en äcklig pirog eftersom det är vad jag orkade göra iordning, har inte ens ätit lunch på jobbet idag under de 10 tmmar jag jobbat. Tur att jag åt ordentligt på frukostrasten.

Jag och min supergoa kollega har slitit och hållt på, på ett ställe som vi börjar på idag och har fyra veckor framåt.
Kändes som om vi aldrig skulle bli klara och vi jobbade övertid och även mer tid än vad det var beräknat för oss att vara där. Men det är sjukt stort och flera olika byggnader så det tog väldigt lång tid.

Så just nu är jag helt slut ! Hade även motvind både dit och hem, haha.

Mycket klagomål när orken tagit slut. Så jag gluffsar i mig min pirog nu och lägger mig sen i soffan och kollar på...ja det får bli Twilight för ..20e gången minst ! Men jag vill bara vila, men får hoppas på att jag inte somnar innan det är tänkt.

Imorgon har vi samma ställe, plus att vi har ställen innan det vi har tillsammans. SEN ska vi till en ny plats imorgon..som vi inte gjorde idag. Kommer vi hinna det tro? Vi har mer att göra imorgon än vi hade idag..men det får fan lösa sig.
Fått post från skolan också ! :D wiiho..får läsa det när jag ätit.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0