Nu är jag i skick för en uppdatering.

Gårdagen var dimmig, hihi. När jag kom dit fick jag två alvedon och sjukhuskläder..haha så sött så. De satte i dropp och där fick jag ligga och glo i 30-40 min innan jag fick pre-medicineringen. Tydligen var det en av de starka sorterna för jag minns inte så mycket mer, fast att jag var vaken. Kommer dock ihåg att det spände till rejält när han gick in med nålen i revbenen i ryggen..INTE så sköönt. Sen sov jag i princip hela dagen, med en vaken stund så mamma kom och hämtade mig och skjutsade hem mig.

Hemma sov jag i ytterligare ett par timmar och sen spenderades hela kvällen med att kräkas, inte så lite heller.
Till slut var jag helt slut att jag inte orkade någonting annat än att ligga och sova.
Så imorse när jag vaknade var jag inte direkt stark..så har sjukanmält mig på jobbet och ska ligga här i soffan och läsa boken. Jag har fått trean och fyran nu på svenska, eller jag har inte hämtat de än så tänkte försöka gå till affären och hämta ut de och handla lite att äta.

Men nu ska jag bara försöka samla på mig krafter. Har inte riktigt fått i mig frukost och affären öppnar inte förens om 45 min så..

Tack alla som terroriserade mig med samtal och sms igår =) Jag hade bara inte orken att svara. Love you all !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0