Myskväll efter en tuff vecka

Fasen vad skönt det var att sätta sig i soffan med boken förut. Jobbandet gick bra idag och tiden gick relativt fort trots att man blev lite seg av att det är så kvavt ute.

Har legat och läst och nu är jag inne på fjärde och storyns sista bok, förutom femman(ettan ur en annan synvinkel)..
Mamma kom hem med jordgubbar och körsbärstomater som jag har gottat mig med ..

Nu har jag slitit mig ifrån boken för att dra på en film eller två.

Första filmen är Max Payne =) Jag och pappa såg den på bio i höstas..sjukt bra ! Har spelat spelet och är inte alls besviken på filmen ! Mark Wahlberg gör Max riktigt bra, den där heta, men läskiga, berättarrösten ;D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0