Måndag

Hallå där !

Uppdaterade inte igår eftersom jag helt enkelt inte hade så mycket att skriva mer än att jag segat och läst den sista Twilight-boken nu..Den var sjuukt bra och kunde nog inte ha slutat bättre än vad den gjorde.
Nästa vecka åker jag bort en vecka och är ledig och då kommer jag absolut att börja om på ettan igen.

Idag var jag på stället som jag kommer jobba halvtid på efter att jag har varit ledig. Det gick superbra och efteråt gick jag hem och satte mig här med musik och frukost innan jag åkte vidare till nästa ställe.
Tiden gick otroligt fort och nu har jag varit hemma en stund.

Tänkte gå till affären och köpa något gott, är sjukt godissugen, men jag vet inte riktigt om jag vill tillåta mig det?
Lägger mig nog i soffan och kollar en film också innan läggdags :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0