Hemma från semesterveckan

Japp, nu har man kommit hem från en veckas semester i Grebbestad. Det har varit riktigt härligt, men man har ändå gjort så mycket att man varit helt slut på kvällarna. Lillebror har ju som sagt varit som en svans på sin syster :)

Imorse vaknade jag av att lillebror la sig och gosade då att jag kunde vakna och sällskapa honom framför en film innan frukosten. Egentligen ligger ju jag och läser då och låtsats hänga med i filmen som man redan sett 300 ggr.

Sen städade vi i huset och drog iväg mot Skara och Axvalla ! Conchen( Staro Conch) kom femma i sitt lopp och gick rätt bra, Liman ( Alandias Lime) kom 4a i sitt och gjorde ett riktigt fint lopp. Hon hade nog vunnit om hon hittat en lucka, men hon var fin och pigg så pappa och farbröderna var riktigt nöjda =)

Sen jag kommit hem har jag mest snackat skit med morsan och gosat med Akilles som är så glad över att matte är hemma igen..Hade tänkt att greja lite med allt inför höstens studier, men jag är alldeles för trött för det. Så ska nog redan nu lägga mig i sängen med en bok och lite godis..

Puss.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0