Helg skulle sitta fint..

Hallå på er =)
Skriver lite innan läggdags.
Idag fick vi hjälp på jobbet, men fick jobba över 2 timmar ändå ! Fast idag gjorde det ingenting..det är fan tur att man har så bra kollegor. Hon som kom idag är ungefär lika gammal som oss och idag blev vi nog lite övertrötta när saker och ting krånglade, haha ! Så det är tur att man har de så att man iallafall har kul på jobbet :P

Fast jag var ju hemma rätt sent, sen drog jag och mamma på visning och nu har jag precis pratat klart med S. Hon är så himla gullig som hjälper mig med fix inför skolan och lägenhetsjakt. Kommer vara sjukt bra att ha henne nära mig i höst, om allt nu bara kan ordna sig =)

Men nu ska jag äta kvällsmat och sen äntligen få blunda ! Haha
Ska jobba på som attans imorgon..förhoppningsvis så slipper vi övertid då ! Men ska ställa mig på att göra det så att man inte blir besviken och övertrött. Så blev det ju idag då vi skulle få hjälp och kanske fått sluta tidigare..men men ! Som sagt..tur att jag har så underbara kollegor =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0