Heeeelg !

Fy satan vad skönt med fredag ! Det härligaste är faktiskt att få sova ut imorgon, men det sker inte än =)

Det var rätt skönt med sovmorgon imorse =) Blev lite piggare och dagen gick på rätt bra !
Slutade i tid också, så inga klagomål idag inte !

Efter jobbet svängde jag förbi hos pappa och min lilla pudding =)
Haha han badade i poolen och busade. Skvätte ner mig så jag var alldeles blöt när jag cyklade därifrån :P Sötnosen.

Nu är jag hemma och har köpt hem lite godis som jag ska gotta mig med framför en film ikväll.
Drog på Into The Wild igår, men kusin ringde innan den riktigt börjat och vi bubblade i typ en timme och sen var det plötsligt läggdags.
Haha så kanske ger den ett nytt försök ikväll, vi får se.

Lön fick man idag också...inga fel ! Får lite lön från dagis på måndag också.. :D

Men innan filmkvällen drar igång så ska jag kika lite på de släppta klippen från New Moon och klippen ifrån presskonferensen =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0