Grebbestad, dag 6

Gott med helg även om  man varit ledig hela veckan. Men man är helt slut efter minigolf, sol,bad, promenader, krabbfiske och andra äventyr. Dock är det även jag som för tillfället är det bästa som lilla lillebror vet :P Det är bara jag som gäller..mn han är ju min lilla pudding som jag säger. Sena kvällar och nätterna är min frizon då jag kan lägga mig och dra på en film efter dagens bestyr.

Vi skulle ha åkt hem på söndag morgon, men Liman (pappas häst) & Conchen springer på Axvalla i Skara i V75 , så självklart kommer vi att vara där. Eftersom det är halvvägs hemåt så åker vi hem redan på lördagskväll =)

Idag har vi legat och solat, spelat äventyrsgolf och käkat lunh på After Beach. Nu ska vi vila lite och sen ikväll ska jagoh farsan mumsa på revbensspjäll och sen har jag lovat lillebror att vi ska ha fredagsmys med godis och film.
Haha men han är så duktig som skäller på syster..idag berättade jag att vi kunde ha lite fredagsmys och då skrek han på mig att man inte får det när det inte är lördag :P Sötnosen.

Grattis kusin I i efterskott som fyllde i onsdags.
Grattis kusin K som fyller år idag ! 

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0