Bara en dag till...

...sen är man ledig ! Ska bli riktigt skönt vare sig det blir bra eller dåligt väder.

Har legat och kollat på film och TV sen jag kom hem. Nu har man varit trött och omotiverad hela veckan, bara för att man längtar till ledighet och semester. Åker tidigt på söndag morgon.. Ska bli rikitigt nice ! =) Fast verkar som att det iallafall kommer vara trist väder i början av veckan..men men det visar sig väl :P

Om en liten stund ska jag dra ut till Marieberg en snabbis. Ska köpa presenten till lillebror som jag tyvärr inte hunnit köpa än :/ bad sister ! Ska även köpa en ny mascara och äntligen en Ipod. Så får leta på lite bra musik till semestern, fast lillebror kommer väl inte tillåta mig att göra det..

Nåja =) Kikar nog in här sen

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0