090729

Det är snart bara två dagar kvar på juli-månad.  Det känns jätteskumt att tiden bara flyger förbi när man ändå tycker att dagarna går sakta. Efter denna veckas slut så har jag bara två veckor kvar på jobbet och med mina kära kollegor. Trist, men ändå skönt !
Känner i ryggen och fötterna att det varit tungt de senaste veckorna.
Tog ledigt min sista vecka som jag skulle jobbat..behöver den veckans lediga tid med att fixa och greja.

För idag fick jag veta att jag fått erbjudande på två lägenheter ..underbart !
Vet nog vilken jag ska välja..men vad jag vet så ska jag ändå bara spendera ungefär ett halvår där, så kräsen behöver jag då inte vara.

Iallafall så var vi riktigt trötta idag..vi var sega och vimsiga i princip hela dagen !
Slutade en halvtimme senare än tänkt, men så får det vara.
Ska nog ta ett bad eller något senare..min rygg har inte mått så bra idag :/

Ikväll springer pappas häst på Solvalla :D Heja heja !!

Annars ska vi laga fajitas och så har jag köpt hem lite godis ;D

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0