Väntar och väntar

Väntar på att mamma ska komma hem och kidnappa mig som vi så fint uttryckt det.

Letade lite bland mina få saker jag tagit med mig hem och hittar en gammal räkning, ajdå.
Den låg så fint där i sitt oöppnade kuvert och väntade på att få suga till sig lite pengar :P
Jag kommer inte ens ihåg vad den var på, men nu är den betald iaf.

Nu har jag lite panik också...det står att min SIM-kort är inaktivt ?
Den räkningen är iallafall betald..WTF !?
mmm...vad bra ! toppen på mina dagar hittills..
vad mer ska gå åt fel håll nu då?
ååh..nu är jag arg..hoppas ingen försöker få tag på mig iaf.
Jag som väntar på både sms och samtal från vissa personer..
Ingen msn har jag på denna dator heller..plus att den är låst från att ladda ner sånt..

Får hoppas att den kommer igång snart då.
Nu vet iaf de som läser min blogg att den inte är någon idé att höra av sig via samtal & sms

Får försöka se det positivt..får komma ifrån den nu och få koncentrera mig något annat än det jag gjort hittills =)
Tjänar ju också pengar på att inte kunna sitta och skicka 100 sms på den tiden som den nu kommer vara aktiv.

ÅH ..nu är det The Killers - Human på MTV.
*Höjer och dansar lite*

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0