Torsdag

Hade en aning svårt att sova igår.. :/
Huvudvärken kom tillbaka och jag låg inrullad i både täcke och filt för att jag frös så.

Tacka fan för att man slutade tidigt idag !
Stog ute i det underbara vintervädret och trodde att jag skulle svimma vilken sekund som helst.
Fick gå in först med 2 barn och medan de lekte så fint så satt jag bredvid dörren till personaltoaletten och väntade på att kräkas...
Maten gjorde ingenting bättre...inge gott överhuvudtaget.

Men nu är jag äntligen hemma och ska ta med mig datorn till soffan och titta på gårdagens Scrubs.
Kommer säkert somna :P

Får väl se om man har lust & ork till att ens titta åt kurslitteraturen sen...haha njaa?

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0