Torsdag

Typiskt..när man är hemma och sjukar sig så går veckan sjukt sakta.
Eftersom söndagen är något jag längtar till så går det lite mer sakta.
Tur det att det egentligen bara är en känsla...man får inte glömma att tiden alltid har samma takt.

Blev ingen film..fastnade framför något program på TV..
Har sjukanmält mig för resten av veckan...oj vad de blev sura på jobbet.
Men säg när de inte är det ioförsig ?
Finns tusen saker som jag inte gillar med de..men så är det..
Förhoppningsvis är jag bara kvar där i ca 4 mån till.

Nu har Piplisa kommit hem från veterinären..fått en liten spruta..stackars liten
Ny medicin fick hon också..

Ska läsa lite bok..blogg och sen titta runt på skolorna..
En och en halv månad på mig att bestämma sig...det känns lite läskigt faktiskt :P


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0