Tisdag

Det händer inte så mycket idag heller...
Tog ledigt idag med eftersom jag inte riktigt känner mig bra än..
Får väl se om det känns bättre snart..

Kom fram till igår att jag förmodligen drar till sälen i början på mars..
Kunde ha åkt tidigare men kände att det inte riktigt passade just då.

Har städat undan och packat ner lite saker som inte riktigt används.
Organiserat alla jävla papper som ligger överallt..betalat räkningar och sånt där tråkigt.
Fast fått tillbaka pengar..hade tydligen betalat en räkning 2ggr..för längesen..tackar så mkt.
Fick också avi från posten..wiie, den andra boken har kommit... :D

Nu ska jag titta på Gossip girl....köpa mig lite godis också senare , mums.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0