Tisdag !

Godmorgon på er..
Har varit vaken en stund men inte riktigt orkat ta mig upp förens nu.

Migränen slog som jag förstog, till rejält igår.
Drog täcket över huvudet och väntade på att smärtan skulle gå över.
Till slut somnade jag iallafall..och jag har drömt kan jag säga.
Massa bra saker, vad jag minns iallafall :D

Men när jag vaknade imorse, så var värken kvar.
Tog värktabletter och gjorde mig lite iordning..men 10 min innan vi skulle åka så bestämde jag mig för att stanna hemma. Vilket var bra gjort för det är inte förens nu som värken börjar försvinna.
Mår inte illa längre och jag är så söt här i solglasögonen framför datorn...

Ska lägga mig i sängen en stund till tills allt har försvunnit..

Sen i eftermiddag ska jag hem till min kära far som fyller år idag :D !!
Grattis,grattis,grattis !!  ♥

Vi hörs nog senare ikväll.. :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0