Time will tell

Gjorde några få träningsövningar..men jag var inte alls lika pigg som jag trodde.
Så det blev till att hamna i soffan ändå till slut..

Städat runt lite och imorgon kommer lite folk hit på lite fika...så vi drog och handlade en massa gott :)
Solade också en sväng när vi ändå var därborta..så skönt så !
Men jag klarar inte att vara där så de sista minutrarna slutar alltid med att solariumet är tomt :P
Ska duscha på solarielukten nu..och sen blir det sängen.
Underbart att vara nyduschad och lägga sig i nya lakan..den känslan alltså :)

Haha fanns inte så mycket mer intressant att skriva.

mer att se fram emot :)
hihi...!!

nu är det sängen...orkar inte sitta här mer.
fan måste titta mer i skolboken..hade glömt hur dålig man var på det i gymnasiet :P
alltid i sista stund...
tur det att jag inte absolut MÅSTE läsa den, men det underlättar en hel del...så..ja :P

Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0