The end of...

Söndag..söndag...söndag.

Inte direkt suttit vid datorn så glest med uppdateringar...
Men vad kul att ni känt för att titta in ändå :) bloggkoll rekommenderas..!

I fredagskväll så var jag trött på suget efter våfflor..haha så jag och mamma drog och lånade farmors våffeljärn eftersom mammas snart sett sina sista dagar.
Farmor är så go...trots att hon var dålig så var hon beredd att laga våfflorna själv så att hon fick se att jag åt ordentligt.
Hon ska alltid rå om mig och försöka göda mig <3
Ska försöka själv ett tag till..verkar inte gå så bra..det står bara still..
Vi passade på att kika ute vid marieberg efter bra skor att ha ute i snön.
Hittade ett par fina snowjoggers ifrån Rubber Duck..älskar snön så det är synd att behöva frysa ute i den :)
Sen mot kvällen blev det lite film och tv..mysmys.




Igår (lördag) så låg jag hemma och vilade upp mig lite ..antingen är jag pigg och kry snart..eller så kommer något bryta ut snart..lite trist att vara någonstans mitt emellan.
Satte mig sen med filten framför TVn och käkade godis och chilinötter..gott men gud så ofräsch jag kände mig.
Beslutade sen att jag inte alls ville sitta och glo..så efter sugfestivalen så drog jag på mig något bekvämt (orkade inte klä upp mig) och drog upp på stan.
Sällskapet ville till nya stället...Thao...hahaha..okej tänkte jag..varför inte?
Det var väl ett rätt okej ställe..skulle nog inte välja att spendera en HEL kväll där..
Drack gratis hela kvällen...man tackar för efterskottsfirande :)
Väldigt blandat folk, fanns några man fick sig lite skratt åt.
Haha och vakten...asskön ! You had to be there...
En av de snubblade och spillde sitt vatten..han skämdes..stackaren.
Bussresan hem tog låång tid..några killar skulle hålla på och slåss...why?? Orka vara så kaxiga?
Polisen hämtade upp de till slut..haha lite kul när den ena blev knuffad och flög genom halva bussen..right back at you!...

Så nu ligger man här..ska äta resterna av den uuunderbara kinamaten som åts igår.
Titta lite på serier och lata mig :)
Se efter hur jag mår..men kommer nog inte stanna hemma imorgon.

7 dagar kvar...





Städa lite också..det behövs =)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0