The city...

Jag har varit lite bitter för att jag haft så lite att titta på nu när jag är sjuk.
Är inte på humör för mer OTH-maraton..funderade på en massa andra serier, men fanns ingen jag kände för :P
Så kom jag på att jag inte sett några The City-avsnitt ännu..av någon anledning så har jag väntat lite med att se det ..
Men perfekt att lägga sig och titta på nu ju :D
Gillar både The Hills och Whitney Port, så hennes serie kan väl inte vara så dålig?
Jag har läst att den ska vara bra iallafall :)

Perfa :D



Kommentarer
Postat av: Isabel

Åh vad kul om du skulle flytta hit lite närmare! :) Kan vara ganska svårt att få här på vissa ställen men.. Man ska ju aldrig säga aldrig ;)

Du är alltid välkommen ner någon gång... Jag har lite plats över för gäster. hehe ;D



Kramisar!

2009-02-28 @ 16:51:30
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0