Soffpotatis

Knappt rört mig på hela dagen..
Har inte lika mycket feber som igår/inatt men ändå är kroppen helt orkeslös.
Tittade på The City, som inte skiljer sig spec mycket från The Hills..
Sen tog jag mig faktiskt till affären..så lite frisk luft har man iaf fått i sig =)
Köpte hem lite gott, men det får vi se om jag ens blir sugen på att stoppa i mig.

Blir väl att se på Melodifestivalen..efter det är det Legally Blonde..haha värsta fjortisfilmen, jag vet..
Men Reese Witherspoon gör det så bra :P

Är lite förvirrad just nu, eller innerst inne är jag inte det.
Men någonstans vill jag bara vara 100% säker på att det är vad jag ska göra.
Tänk om det inte är vad jag vill? Tänk om det är precis vad jag vill?


Kommentarer
Postat av: Isabel

Hehe okeej.. Jag personligen skulle aldrig bo i angered, bergsjön eller biskopsgården. Kortedala är lite på gränsen också.. Det är min åsikt men aa det är mkt som händer där, lite skumt folk osv. Du kanske förstår :D Haha. Dessa ställen kan kanske dock vara lite lättare att få. Jag skulle inte våga gå där själv en mörk kväll precis!

Men göteborg är stort, dessutom kan man ju bo lite runt om gbg för det är ändå relativt lätt att åka buss/vagn/pendel beroende på. Så som t.ex partille, lerum, kungälv m.m. :)

Puss

2009-02-28 @ 17:56:54
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0