Onsdag

Godmorgon =)
Hittills idag har jag inte direkt haft feber, men det är inte feberfritt heller..någonstans mittemellan helt enkelt.
Ätit lite frukost och tittat runt lite...inga serier varken idag eller imorgon :/ fri från nördande alltså...haha

Läste faktiskt lite i boken igår..men det första kapitlet som jag läste fastnade inte riktigt.
Alldeles för krångligt...men men..det löser sig säkert med det =)
Ska läsa lite till senare, faktiskt.

Såg igår att beställningen jag gjorde för typ..en och en halv månad sen håller på att packas i ordning för at skickas iväg i slutet av veckan :D
Anledningen till att det inte skickas iväg förens nu är att vissa saker som jag har beställ är från vårkollektionen.
Justerade dock beställningen lite och la till fler saker som jag behöver just nu och tog bort de mer "somrigare" kläderna, för de kan faktiskt vänta..

Nu ska jag titta på lite klipp, plocka upp tvätten från igår och läsa lite =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0