Mysigt.

Ja myspys är verkligen min grej , haha :P

Vi tog inte en så jättelång promenad, men vi tog med oss farmors hund ut så att han fick springa av sig och busa en massa. En riktig sötnos :)
Sen blev det lite fika och prat hos farmor också :)

Handlade hem en massa gott till ikväll och till bilresan imorgon :)
Maten står på spisen och det ska bli så gott :P
Tänt en massa ljus lite överallt..tagit på oss så sköna kläder som möjligt och mot kvällen blir det TV-zappande i soffan.
Upp "tidigt" imorgon och kommer sent hem så det blir att ladda batterierna ikväll =)

Något jag inte kan få nog av att köpa hem är Chilinötter...haha.
Men man har ju sina perioder av konstiga sug.

Ska fylla i lite papper och sådär nu.

Tror att jag vet vad jag vill, men det är inte bara jag som avgör.
Får se när det kommer..ska bli väldigt spännande.
Det visar sig med tiden om det är rätt eller inte :)

Kanske skriver några rader senare. Puss.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0