Mysigt med besök.

Sitter här med boken i knäet ska snart ta mig en titt i den...
Imorgon är det ju dags för föreläsning igen...vad fort det gått ändå :S

Iallafall fixat, tvättat och lite sånt innan besöket kom.
Tittat på House och Heroes...
Men Heroes var lite wierd..ja jag vet att jag sa att jag skulle sluta se det ..men jag och serier liksom :P
Iallafall så dyker Moira Kelly från One tree hill upp..det kändes inte rätt ..sorry om det var en spoiler för er ;D
Haha, men tur det så hade hon inga krafter...då hade det förstörts helt .

Nog om nördsnacket...
Iallafall jättemysigt när släkten kommer..munnarna går och alla avbryter varandra :P
Fick en blomma, pengar, godis och två chokladlotions från Oriflame..en mörk och en vit :) underbart !
Fick också ett tavelkollage med en massa bilder på mig när jag är liten..och sen ett från studenten. Så fint !
Några på kusinerna också från olika högtider...nostalgi ! Sånt där älskar jag verkligen att få :)

Nu blir det att läsa lite i boken som sagt..eftersom jag haft feber idag så blir det att stanna hemma imorgon med.
Men skolan drar jag mig till iallafall..Fodringsrätt ska föreläsningen handla om...kanske jag redan nämnt ? :P

Så vi höres väl imorgon gott folk.. !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0