Min intelligens i bokhyllan.

Ojojoj :)
Nu har det storhandlats och fixats =) hämtat ut min bok och pengarna som jag fick tillbaka någonstans ifrån.
Var duktig också och köpte inte bara med en massa gott..

Mamma springer och packar inför sin sälenresa..
Lite sotis är man ju allt...vill också !! men min tid kommer snart :P

Lite nervöst..borde få reda på om han får tillåtelse att överlåta lägenheten nu i veckan..
Nu får han snabba sig...sugen på att titta på den..hoppas den är fräsch och fin..3 veckor till inflytt isf.

Ska ta med mig datorn och lägga mig i sängen ist.
Lägenheten är så kall..hoppas verkligen att min blivande lägenhet är mkt varmare !
Ska börja läsa/titta lite i min nya bok också..inte för att jag tror att det är en bok att läsa innan läggdags, då man kanske inte är speciellt klar i huvudet.
Tänkte inte läsa den i kapitelordning..utan utefter våra föreläsningar.
Dagens blev inställd :/ första gången i mitt liv tror jag, som jag är besviken över att inte få gå till skolan, haha.
My parents are proud ;D
Nästa föreläsning ska enligt schemat handla om avtalsrätt..så det blir väl det jag ska börja läsa om.
Låter ju...kul?..nja men intressant.



Tack <3
XoXo ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0