Min dag

Blev en massa fika innan skolan :P värt att skippa maten för ..

Föreläsningen handlade som jag kanske nämnt om avtalsrätt..en av de ämnena jag helst vill rikta mig in på sen om jag nu ens blir jurist.
Bra föreläsning..väldigt enkel att hänga med i och hon gjorde det lite mer intressant än vad det egentligen är.
Ska fortsätta att läsa om det imorgon när jag kommit hem från jobbet i skolboken..som jag glömde ta med mig idag :/
Ska även sätta i lite mini-post-it i lagboken så att jag hittar i den lite lättare..

Fått lite massage av mammsen också...fasen vad skönt.
Vet inte vad jag sysslar med när jag sover..men ont i nacken har jag haft..som kanske senare är anledningen till huvudvärkarna.
Halsen är dock lite rosslig..fan dig... :P

Nu ska det fikas lite till och sådär.
Sen är det dags för sängen...och slutet på min fina dag ;)


Nästa längtan ...är till stockholm om en och en halv vecka..wooho !! :D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0