Meeeen !

Plockat upp all tvätt och försökt få ordning på kläderna, även om det är lite onödigt just nu.
Varit såå duktig och läst i boken och försökt få igång huvudet lite inför kvällens föreläsning.
 
Gick till affären och handlade lite och gjorde iordning lite våfflor..gott =)
Tänkte göra mig iordning innan det är dags att dra till skolan...loggar in på studentforum och...
Nej...ingen föreläsning idag...vad är det här? typiskt..!
De har flyttat den till nästa vecka..på tisdagen.
Så då blir det alltså två kvällar..
Får väl hoppas att jag är mer vaken då iallafall ;)

Jaha..men får väl se det positivt.
Får ta mig ett långt och varmt bad och gotta mig här i soffan hela kvällen.
En lillördag med onyttigheter så att säga :P


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0