Måndag

Vad dålig jag är på att uppdatera..
Kan ifs bero på att jag inte har så mycket att säga här.

Är ledig idag och på onsdag,  så vitt jag vet nu iallafall.

Städat undan lite och fixa lite på datorn..
Sen ringde I och ville ta en runda på Ikea..fick prata ikapp oss lite sen sist vi sågs, vilket tyvärr var ett bra tag sen.
Händer väldigt mycket tydligen..så vi får prata färdigt och lite mer skit på ons eventuellt =)

Haft tvättid också..mamma är borta hela slutet på veckan..så det behövdes tvättas lite inför ..
Så hon var så snäll och slängde i lite åt mig med medan jag vandrade runt med I...

Nu ska jag bränna ut Baby Mama och sen blir det läggdags :)
Kanske är ledig imorgon med =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0