Måndag

Goddagens :)
Precis blivit av med huvudvärken som jag vaknade med imorse..så det blev visst till att vara ledig idag.
Gick ut på en liten promenad för att se om frisk luft kunde bota värken..men det gick inte alls över..men däremot blev jag själv lite piggare :)

Har pillat lite på bloggen..är inte 100% nöjd, men nu räcker inte tålamodet till längre :P

När mamma kommit hem så tänkte jag följa med henne och sola en sväng..
Det ska bli skönt :)
Sen ska det städas och fixas...imorgon kommer släkten.
Haha nästan en vecka efter att jag fyller, men de skulle ha kommit igår egentligen.
Men det blev inte riktigt så :/

Måste iväg till affären först innan lunchen kan ordnas..sen blir det lite träning och sådär :)


6 dagar kvar :D



Love it :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0