Lördag

Skulle kunna skriva en hel roman med tankar just nu tror jag..haha

Satt här hemma igår och väntade på att kl skulle bli 7 så att man kunde ta sig upp på stan och möta folket.
Men så kom mamma hem och ville ta med mig på "kalas" hos hennes bästa kompis..hennes son fyllde år i torsdags.
Visst , så jag gjorde mig iordning på 15 min både inför kalas & kvällen..åkte ut långt på landet och åt lite mat och tårta.

Släpptes av på stan där jag mötte I..delade på en cider och mötte upp grabbarna på stan.
Efter lite tjaffs hamnade vi på Pitcher's och planen var att vi skulle dra till O'learys på Bon Jovi kväll..det skulle ha varit nice !
De flesta beställde av den goda maten och jag som bara var lite hungrig beställde pannkakor..hahaha !!
Sen gick väl allt nerför..vissa kan inte riktigt lära sig av sina misstag..mer detaljer än så behöver inte ges ut.
Men riktigt irriterad blev man iallafall..

Kom hem och kikade lite på TV och irritationen gav mig huvudvärk.

idag vaknar man upp och hoppas att denna dag ska gå förbi.
Planerat lite inför nästa helg och ser att det småsnöar ute...så fint så =)

Blir nog promenad sen och ett litet besök hos min fina farmor senare idag :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0