Lördag

Tjohej på er =)

Vaknade för inte så längesen och har ätit en rejäl frukost...får gå av det där för annars kommer jag inte alls orka maten jag ska få senare.

Nämligen så att min kära farmor fyller år idag :D
Så jag ringde henne för att säga grattis, mamma och jag ska dit imorgon på lite mat & fika.
Men idag ska pappa och de dit så då frågade hon om jag ville komma idag också.
Kan säga att det är väääldigt svårt att säga nej till henne..speciellt eftersom jag inte är där alltför ofta.

När jag var liten så var jag där jäämt.
Rymde dit när jag inte fick som jag ville hemma..
Min farmor är inte en såndär lite tant med blusar och pärlor osv...bara när hon klär upp sig såklart.
Annars springer hon runt på travet hos min farbror som har hästar där och så.
Svär mycket och kan ta en öl till maten :P
Bästaste farmor, haha :) inte speciellt fin i kanten av sig...vilket är tur..orka sånna tanter :P


Så nu blir det hopp in i duschen..om en timme kommer pappa,hans tjej och min yngsta lillebror hit.

Lillebror btw...har blivit otroligt pratig nu...kan aldrig ringa till pappa utan att han ska prata osv.

De växer så fort ! :P de små liven.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0