Lite frågor och svar...

..innan jag tar mig till affären..orkar inte riktigt än :P

DIG:
Hur lång är du? enligt passet.. 165cm
Vad vill du bli när du bli stor? Jurist ser det ut som nu..man vet aldrig med mig ;D
Vad pluggar du ? Juridisk Översiktskurs..för tillfället.
Har du långt hår ? Inte spec långt...var tvungen att tas bort..fjortisblekte ju håret jämt.
Vilken hårfärg har du ? Mörkblond med mellan-och ljusblonda slingor.
Sminkar du dig ? Inte varje dag..inte spceciellt mkt när jag gör det heller :)
Har du haft sex senaste månaden? Ja
Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Vita
Har du kysst någon idag ?: Inte sen jag vaknade idag iallafall


FAMILJ:
Bor dina föräldrar ihop ? Nej
Vem är bäst, mamma eller pappa ? De är bäst på olika sätt..!! Går inte att säga. Men är närmst med mamma
Hur många syskon har du ? Två bröder.
Vad är det senaste du sa till din mamma? Att vi hörs imorgon (idag)
Hur många ställen har du bott på ? 7 ställen hittills
Vem i din familj stör du dig mest på? Beror på..oftast min äldsta lillebror :P
Vilken familjemedlem är snällast? Haha svårt att säga... 
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Ingen aning..usch på mig..var väl isåfall när jag och min yngsta lillebror busade och tittade på bolibompa 


KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis ? Inte så längesen...
Vem sov du hos senast av dina kompisar?  Minns inte riktigt.
Har du kysst nån kompis ?  Ja
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Japp.
Vem har du varit kompis med längst ? S
Vem känner dig bäst? I
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Om personen frågar..ja.
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Haha har väl hänt.

VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar ? Ja om jag är riktigt arg..var ju en rebell i mina dagar
Klä dig annorlunda ? Ja det tror jag nog...inte för att jag gör det, men.
Vara dig själv ? Såklart
Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja
Pierca dig ? Ja, om jag velat det
Ha sex på offentlig plats ? Beror på platsen, men ja.
Vara omogen ? Haha..ja
Äta småkryp ? Nej fy fan, vad är poängen med det?


DIVERSE:

När tuggade du tuggummi senast ? Någon gång nu i veckan
När var du på semester senast ? Förutom min lilla weekend i Karlstad för ett par veckor sen..så var det Grekland i höstas..
Vilken färg är det på din tandborste ? Vit och rosa.
Är ditt hår tråkigt ? Njae, det blir ju lite längre snart 
Vem såg dig naken senast ? Hihi ;)
Hur ofta duschar du? Varje eller varannan dag.
När ska du gå och lägga dig Ikväll ? vet inte..blev ju sent/tidigt inatt/imorse..kommer bli lite svårt.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0