Läser och läser

Bloggen är rätt okej...lite svårt att intressera sig eftersom jag inte känner tjejen som skriver den.
Har läst om hennes första veckor på universitetet och i sin nya stad.
Svårt att bilda sig en uppfattning men...verkar vara mycket plugg, vilket jag klart kan förstå.
Men jag är ganska känslig för stress och nu ska jag väl inte haka upp mig alltför mycket på bloggens innehåll, men det är klart att man får sig en funderare.
I samma blogg får jag även läsa lite om hur det kan vara att flytta till en annan stad.
Ja, vi får se vad det blir...det är ett tag kvar, men känns ändå som att man måste bestämma sig rätt snart.

Ska läsa lite ur Civilrätt och fixa lite :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0