H&M utökas...

Idag(?) släpptes H&M Home..
Helt okej faktiskt till inte alltför pjåkiga priser.
Än så länge är det såklart svårt att veta om det är bra varor men det visar sig :)
Deras sortiment är hittills ingenting som lockar mig eftersom jag inte behöver något av de grejerna när jag flyttar..men det kanske kommer in fler saker med tiden och man behöver ju nytt ibland ;)
Deras handdukar kanske är bättre? Hatar IKEA's ..som luddar av sig så in i helvete..nej de används inte mer.
Förresten så är statusen på leveransen nu levereras :D Kan tänka mig att AVIn dimper ner tyå..mån/tis?


På tal om lägenheten så har det dykt upp en massa krångel...orkar inte gå in på detaljer men jag vet inte om det är värt att krångla.
 Speciellt nu när en fågel viskar i örat att det snart kommer att komma in fler erbjudanden.
Killen med lägenheten verkar inte riktigt helt hundra iallafall..och det är vid sånna här tillfällen som mitt tålamod inte riktigt håller i sig...fast vid andra tillfällen är den stark som berget :P

Kan ju också tillägga att mina chokladlotions som jag fick är super !
Huden blir superlen och god..och vad jag hört så testar inte Oriflame på djur? ellerhur?
Det enda minuset jag skulle ge..är att man luktar lite som modellera av det..sånt som ungarna degar med.
Hahahaha, lite störande faktiskt.

Nej ska väl kanske dra mig ut en sväng :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0