HAPPY BIRTHDAY TO ME !

Ja då var man 21 då ! :D
Två år kvar tills jag inte tänker fylla mer ;)

Hittills har man fått så fina sms, meddelanden och samtal :) tackar så mycket !! :)

Åkte till jobbet imorse iallafall..till det tråkigaste stället jag någonsin jobbat på.
Men hade iaf turen att hamna på en lugn och rätt okej avdelning :)
Jobbade bara halvdag idag också så skönt att få lite tid över idag och vila lite innan man ska ha huvudet på skaft i skolan..

Köpte med mig lite fika hem som jag ska svulla i mig efter att jag ätit :P
Ta en varm dusch också..kallt ute :/ men fan vad härligt med så mycket snö ! :D

Hoppas att det är ännu mer snö i sälen ! :P


Nu ska jag äta lite, poppa musik och så vidare :)


Kommentarer
Postat av: isabel

Hej! Gu förlåt... jag är en dag sen men GRATTIS GRATTIS!! <3

2009-02-12 @ 18:47:46
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0