Go away

Disappear !

När mamma kom hem så ville hon gå ut och gå och jag hakade gladeligen på.
Tog på oss massor av kläder och tog oss ut..underbart !

Fått lite fler datum som man vill ska passera..de flesta handlar om skolan..:)
Det andra får ni se ;) Men som det ser ut nu så kan det ta lite tid.
Klart att det svider lite, men vad mer kan man göra? Iframtiden ...då du =)
A & F ..

För att komma tillbaka till skolan iallafall..det börjar fastna lite
Jag har ju precis börjat kursen, men blir ju såklart lite tuffare när man inte har lika mycket kunskaper innan man började..då fanns bara intresset.
Jag är envis och just nu känner jag att juristlinjen är vad jag vill gå.
Tror inte däremot att jag vill läsa den här i Örebro.
Ska kika vidare och se hur intagningarna ser ut och vilka skolor som verkar vara bäst osv.

Klart att man inte vill lämna sina nära och kära..men de kommer alltid att finnas hos mig..det vet jag.
Vissa kan vara bra att komma ifrån..så trött på folk som inte tar till sig och växer upp..som har fastnat i tonårsträsket.
Där alkohol och nöjen är det absolut viktigaste i livet..
Men men..jag vet ju själv att det kan ta tid att hitta något som man vill göra eller bli...så jag hoppas att ni också gör det en vacker dag :)
Sen är man rädd såklart att man kommer förlora vissa..då tålamodet till att ses lite mer sällan inte räcker till riktigt och att man inte är lika viktig att hålla kvar vid längre.
Men samtidigt så borde väl inte mina mål få läggas på hyllan för det...eller?

Har iallafall hittat en blogg nu som jag ska läsa ikapp och fortsätta göra ett bra tag till.
Om en tjej i min ålder som pluggar på juristlinjen..kan vara härligt att se hur någon "on the inside" upplever det hela och som också har flyttat till en annan stad osv.
Ska bli spännande och se om det finns något som gör mig klokare i den :)

Oj nu blev det mycket text ...men så blir det väl när man inte kan fatta ett beslut.

Ska ta med mig datorn till sängen nu och fortsätta läsandet i både blogg och bok :)
Inte tittat på Slumdog Millionaire än..eftersom promenaden lockade mer.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0