Gårdagen i huvudstaden =)

Duktigt nog blev det att läsa boken igår =)
Lärde mig lite nytt, men sen försökte jag faktiskt att vara lite social också :)

När vi var framme så blev det lite lunch och stadsrunda.
Haha hittade verkligen ingenting..det var snöstorm och ingen av oss hade lust att leta vårkläder då.
Fanns inte så mycket snyggt heller..provade en skitfin skjorta, men nej den satt inge bra..min midja går för mycket inåt :P
Provade en blå klänning med resår i midjan, en blå, skitsnygg ! Men resåret skrynklar ihop sig eftersom ..ja ni fattar.
Men har gått upp något enstaka kilo :P bättre går det iallafall.
Köpte till slut ett nagellack..som jag faktiskt behövde :D

Sen käkade vi på en amerikansk restaurang..supergott !
Under maten satt vi och tittade på folket som åkte skridskor :) vackert.

Köade utanför Nalen en bra stund..kallt och blött var det !
30h!3 var sjukt bra live ! Många av folket där verkade också bara kommit för deras skull..det var kul.
De verkade lite förvånade att folk härja så för deras skull :)
Den ena hade trekronor-tröja..haha nördigt :)



Sen kom Katy Perry ut :D
Började allt med Fingerprints och sen var hon i full gång.
Inte för att det märktes först, för hon sjöng bra.
Men hon var verkligen dyngförkyld ..hon lät helt trasig.
Tur att det verkligen inte märktes när hon sjöng :)

Hon var riktigt bra live iallafall..otroligt trevlig mot oss i publiken och så :)
Nej, jag hade skitkul !!!!




Min kamera är tyvärr inte den bästa :/
Bilderna blev sisådär ..eftersom den inte är så bra i mörker.
Men bara jag sket i att zooma så blev det väl inte så pjåkigt?
Spelade in klipp också..myyycket bättre..men de behåller jag för mig själv :)
Haha världens katt i bakgrunden...men hennes turné heter The Hello Katy Tour..haha.
Kattens ögon lyste blåa i mörkret, riktigt söt :)

Han ..boxaren Scott var där..haha. Så uppklädd så.
Fast han har åkt ut från Let's dance nu va? :S

Puss.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0