Fredag

Godmorgon =)

Känns som att det är lördag idag..men det är alltid så när mamma sover borta.
Just nu har även grannen över oss fått något ryck.
Det låter som att de ska försöka slå igenom deras golv ner till vårat tak.
Ena stunden låter det som att någon hamrar och sedan låter det som att typ 4 pers hamrar..
Idioter..

När jag förflyttat mig till sängen så fastnade jag för reportagesamlingen om fallet "Louise"..ni vet Vetlanda-fallet?
Usch, vad hemskt att behöva gå igenom det där..
Jag blev faktiskt ganska upprörd över att ingen tog ställning till att ta reda på...Varför?
Den frågan ställdes en del, men gubbarna i kostym kunde bara svara på vad de gör åt detta.
Lite kul ibland när de konfronteras..hur de verkligen försöker låta som offer själva.
Men de visste ! Men gjorde ingenting..så jävla sjukt !!!
Tur att hon verkar vara klok och stark nog att faktiskt kunna gå vidare och unna sig själv en riktigt familj !

Idag sker det inte så mycket..ska ta en långpromenad senare i eftermiddag tror jag.
Så trist ute..vart tog solen vägen? mer snö vill jag ha också :)
Våren & sommaren är såklart efterlängtade..men nu är det vinter.
Då ska det vara maaassor av snö :D
Nu blir det lite frukost och så :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0